Post uit China> AliExpress

Lieve lezers,

Whahaha wat gaaf dit...hihi ik heb een smile van de ene mondhoeken naar de andere .

Tringgggggg ,de deurbel gaat. Ik open de deur, zie door het glas dat er al wat verpakking staan, hihi 🤩😍☺️allemaal van mijn grote vriend Ali , ik loop terug door de hal naar de kamer, halverwege gaat de bel weer ,haha die man staat nog eens met drie verpakking 😳.

Het lijkt wel pakjesavond >euh middag , geweldig en ik lig steeds in een deuk! 

Mesje pakken uit de keukenlade en de pret kan beginnen , whooo ach een lamp zonder stekker? Of straks nog even beter kijken. Mijn diamond paiting > de grootste tot nu> wat ik ergens dit jaar of volgend jaar ga maken >180 x90 , (gelijk zit ik te denken, waar laat ik zo’n lange lap ?? ) een diamond paint kerst , die ik voor volgend jaar ga maken, met led verlichting en al een lijst erom heen , kapok> vulling van kleine taartjes ( zien jullie nog wel een ) och en dat mooie meisje op het doek >kant en klaar ..waar ik het laat zien we nog wel 😂😂😂😂

Mooie kerstmannetje ,zoals ik me het herinnerde uit films



Dit word een giga karwei, ook alvast op zoek naar een lijst of zo..

Schemerlampje 

Nou ik ben de eerste tien jaar bezet, zal jullie komend volgend jaar laten zien, waar het hangt en hoeverik met mijn dp ben 🙃🙃

Doei fijne dag en avond ,liefs,
Alice


Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane

2022