Nog een verjaardags cadeau

Lieve lezers,

 Nog lang niet jarig ,maar weer een mooie relax stoel gekregen van mijn lieve man ,enne het zit heerlijk,al schommelend denkend over van alles en nog wat...dit zal mijn laatste cadeau zijn☺️ Maar dat maakt niet uit , de belangrijkste personen hebben me al wat moois gegeven.

Toch dacht ik dat 2020 een mooie verjaardag zou worden, 2019 was écht geen leuke verjaardag...eerst zouden mijn ouders bij ons komen eten, maar mijn vader werd die dag opgenomen in het ziekehuis, smiddags zaten we samen met mijn moeder, alle uitslagen af te wachten ,tegen half acht waren we eindelijk weer thuis> we dachten ,lekker even te gaan eten..

De voordeur klemde al wel, maar nu kreeg ik zelfs met een heupstootje de deur niet open, snapte er niks van, manlief zei ,laat mij maar proberen..VREEMD..ook bij hem ging het niet open, wat nu? Terug naar mijnnmoeder en daar dan maar slapen? 

Rein zei, probeer jij het nog maar dan loop ik wel even achterom,maar ja ik kreeg er echt geen beweging in, hoe hard ik ook duwde en dan ineens zie ik rein in de gang lopen> huh? Hoe hoe ..

Er is ingebroken weet rein te vertellen,,versuft treed ik onze woning binnen,maar hoe dan>dit was zo’n veilig huis, eerst was er nog niet zoveel te zien//

In de kamer bij de buffetkast waren ze bezig geweest de onderste vier kastjes stonden open en boeken waren er uit gehaald ,de laden stonden open ,maar de rest was nog niet aan geroerd (misschien hadden wij ze nu wel gestoord) en de kamer verder viel ook reuze mee, ik dacht gelijk >shit mijn iPad stond nog aan de lader> Het hing nog steeds aan de lader , tv hing er nog ..

Ik kreeg ineens allemaal rare flitsen voor mijn ogen en moest wel wat traantjes weg pinken,Rein zei, ga maar even zitten...dat is stress (ja nou dat zal dan wel zijn).

Toch maar achter rein aan gelopen richting slaapkamers OMG ,wat een troep ,de kledingkamer ,alles en dan ook alles hadden ze uit de kast getrokken, onze slaapkamer viel nog mee (stond ook nog niet zoveel ) maar nachtkastjes ,de ladeinhoud lag op bed.

Rein zijn kantoor ook alle kasten leeg getrokken, bureau lade was zelfs kapot en toen...toen..op mijn freubelkamertje OMG ik had net alles mooi op orde ,alles uitgezocht en nu .



...lag alles overhoop, (ik heb veel kastjes met lades ,zal zo wel foto plaatsen ) alle laadjes waren er uit getrokken, het was 1 grote zooi ..

Zelfs in de garage zijn ze bezig geweest en die gloednieuwe boor hebben ze laten liggen ,ze hebben alleen wat geld mee genomen ( 50€) en een speldje meer was de buit niet 

Politie zou eerst sporenonderzoek doen, maar ze hadden te weinig mankracht ,dus zijn we maar langzaam alles weer gaan op ruimen later in die week, we hebben er nooit meer van weer gehoord,.

Slachtofferhulp werd aangeboden,maar ik wilde het zelf verwerken, veel gepraat en gedeeld ,de hele straat wist het al ( och dat is bij die nieuwe mensen gebeurd , ja we woonde er nog maar 8 weken) twee weken heb ik last gehad , durfde niet meer door het donker in de gang , elk moment als je de voordeur wilde open doen,was angstig > zou het wel open gaan. En elke z]x als ik bij de slaapkamer deur was voelde ik ook een soort angst (daar waren ze naar binnen gekomen ) maar ik heb de angst overwonnen,ik durf gewoon weer door het donker> voor die lui wil ik niet angstig zijn...voel me weer veilig in dit huis, de tuindeur vd sl.kamer is weer gemaakt ...

Dus? Ik dacht 2020 word een mooie verjaardag > dus niet > nu zitten we in de Corona tijd, wie weet word 31 december 2021 wel een hele mooie verjaardag >we gaan er gewoon vanuit toch? 

Fijne dag en veel liefs,

Alice

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane

2022