Mijn verjaardags cadeau

  Lieve lezers,

Ergens achter in oktober belde mijn dochter me op, mam? Wil jij nu al vast je verjaardags cadeau? ( mijn hersentjes denken even na, nu al ...ben pas 31 december jarig ) en dan zegt ze er bij,maar? Je mag het pas 1 december open maken...( mijn gedachten gaan na een adventkalender ) en zegt ze vervolgens ,het is een pakket > kan niet door de brieven bus, okee> nou doe maar tis toch al een raar jaar.


Dan gaat er op een dag de bel, de post staat met een grote doos voor de deur,ik neem het mee naar de tafel en zet het er neer ,daar zit dan weer een doos

Ik app mijn dochter en vraag of ik deze ook al mag uit pakken, Ja mam, je moet het nog in elkaar zetten (huh? In elkaar zetten) haha ik weet nog wel dat ik erg blij was...wat een geweldig cadeau was dit al..


Omg dit was een heel dorp om te bouwen, gelijk aan de slag , maar wat een gepruts met die lampjes, de eerste x had ik de kaart op de kop ,dus?alles er weer voorzichtig af halen, had ik eindelijk alle huisje op de plek en de lampjes, doe ik de lampjes aan,niks te zien, wat raar!!
Zucht...denk denk ..huisje voor huisje er in zetten en de draad met lampjes ,om bij elk huisje een lampje neer te zetten, tuurlijk werkt niet alles mee, 😤maar afijn met heel veel geduld heb ik nu lampjes in mijn stadje ...
En daarna was het wachten tot 1 december...wat duurde dat lang ,inmiddels al 9 cadeautjes uitgepakt ,kaarsjes,parfum, bodycream,hand lotion geurstokjes..ik ruik weer helemaal lekker en op mijn verjaardag zal ik wel dubbel zo lekker ruiken ..
Wat ontzetten lief van mijn dochter en ( haar vriend ) alleen het kerstdorp is al super leuk > kan ik volgend jaar zo weer gebruiken.



Het kerstdorp en een paar cadeautjes uit één van de huisjes..😍😍😍


Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane

2022