🥳🥳🥳31 december 2020 🥳🥳🥳ik ben jarig🥳🥳🥳alweer een jaartje ouder🥳🥳🥳

 Lieve lezers,


Wisten jullie dat ik maar 1 dag in dit hele jaar geniet van mijn 57 jaar> poeheey wat een leeftijd al, nee jo ...niet aan me te zien,ik ben altijd 10 jaar jonger.

Een hele andere verjaardag ,uiteraard wel met een zelf gemaakte monchou taart,tja moet toch wel een beetje vieren, net Mj en Coen geweest.

Zelfs de postbode feliciteerde me ,ze had post voor mij, een prachtige kaart met een cadeautje van mijn lieve Connie en fam, 

Voel ik me toch nog een beetje jarig. Mijn mams had me vanmorgen ook al gebeld en de felicitatie via de whatsapp .

Manlief moet gewoon nog werken en ik typ even wat voor jullie, ga zo mijn serie verder kijken,, zozo ze knappen hier best wel wat af>carbit schieten achter in de weilanden en de kids met hun vuurwerk. Is het gevoel van oudjaar er toch wel🙂niet zo mistig als vorig jaar.

Wat gaan we doen in 2021

Ik ga maandag 4 januari weer beginnen om al die kerst en oud/nieuw er af te trimmen met een nieuwe app>haha de zoveelste ,misschien ken je het wel YAZIO, kreeg toevallig nu de helft goedkoper voor een jaar >als verjaardagscadeau ,eerst zat ik te twijfelen, maar ben blij dat ik het gedaan heb, zo leuk! Bij elke maaltijd kun je een foto zetten , wacht even kijken 

Ach lief toch! Probeer natuurlijk wel foto’s vh eten te maken,ik ken het nu een beetje, maar moet nog wel even kijken hoe alles in elkaar steekt, maar afijn voor vandaag had ik iets van 80 kcal voor een tussendoortje 😂daar ben ik al flink overheen en ontbijt was te weinig , maar daar kan ik straks vanaf vier januari wel aan gaan werken.

BEWEGEN

Moet gewoon meer bewegen, merk aan mijn lichaam dat het niet goed gaat en allerlei kwaaltjes achter elkaar krijg , eerst de pijn in de zij die zich op trok naar de schouder en nek> gaat wel wat beter ,maar ik heb nachten dan kan ik dus niet slapen vd pijn  en ik wil niet elke x übrofen slikken,dus neem ik het,als het echt niet meer gaat. Afgelopen dinsdag voelde ik me zo goed >dus aan de poets en snacht ,shit auw ..de laatste dagen dus niet meer zoveel gedaan en vandaag ben ik jarig dus doe ik lekker niks🥳

Wil straks twee in de week wandelen en de rest op de Wii of? Work-out in huis, denk maar aan ramen lappen enzo >die heb ik er genoeg bleeeh 😂

Ik wens jullie allemaal een mooi oud jaar en alvast een gelukkig 2021


Liefs,

Alice 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Prednison werkt uit

Vada Toscane