Srprs.me > verrassingsreis 🥰

 Hellootjes,

Wat een prachtig idee had onze dochter Marjolein  en wat is het allemaal spannend > ik ga samen met Marjolein op verrassing reis >waar naar toe…we weten het niet ..

Ongeveer drie maanden geleden geboekt ..en toen was het wachten > want waar gingen we heen , was het een koud land of miss toch een warm land .

Afgelopen donderdag 3 augustus kregen we te lezen , welke kleding we in onze koffertje konden doen 



Aan de graden ,word het een luchtig koffertje , zullen we de bikini meenemen >ja natuurlijk nemen we die mee, handdoek lenen we wel vh hotel >we mogen maar negen kilo meenemen .

Waar we naar toe gaan…
🙈😂dat weten wij ook nog niet …word het Spanje of Griekenland ,of Portugal of …wij horen het pas om 11.30 uur op donderdag 10 augustus op het vliegveld in Eindhoven .

Ja dit noem ik nu echt een verrassing > je hebt wel eens van die boxen >nou dan weet je van te voren al ,wat er in zit > nee zo’n doos >moeten ze je opsturen en als je het dan openmaakt >dat is de verrassing > sommige mensen snappen dat nog niet zo goed 😊

Maar bij srprs.me wel > och ik weet nog de dagen voor de 3 augustus , elke nacht droomde ik van een land > de ene keer zaten we in Ierland >waar bakken met regen naar beneden kwam en het andere land kon ik niet terug brengen in werkelijkheid >maar ook daar koud en guur weer …😂 en dan ….zie je het plaatje op die donderdag > wauw dat vallen mijn dromen gelukkig in duigen ..

Nu nog drie nachtjes slapen …zooooooó spannend …vanmiddag maar even uitzoeken wat mee gaat , eerst het koffertje zelf wegen , volgens mij was dat iets al van 2 kilo >lekker dan ,mag er nog maar 7 kilo in 😊😂 ach het is maar vier dagen , maar toch …elke dag een jurkje of…wandelschoenen, sandalen ,slippers of ? 

Meestal neem je te veel mee , ach mam>dan kopen we daar toch wat > jaaaá leuk ..in dat land ,Euh Euh > 
S.P..A.N.N.E.N.D > waar zullen we heen gaan …

Ben jij ook net zoals ons nieuwsgierig , volg dan deze blog en ga samen met ons het avontuur aan …ergen in Europa 😎

Verrassing Groetjes ,
Marjolein en Alice 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Prednison werkt uit

Vada Toscane