Nog 1 nachtje slapen

 Nee dat meen je niet…

Marjolein vroeg aan mij ..via FaceTime of ik het al gezien had…dat  de temperatuur naar beneden was gegaan >nee want ik zat op dat moment bij mijn moeder , ze heeft nog wel even naar oma gezwaaid ( 😊 die is al net zo nieuwsgierig waar we naar toe gaan )..



Nou donderdag ,is echt naar beneden gekelderd , afijn dan toch maar iets van een vest meenemen en nog een extra Broek inpakken en de rest koop ikdaar wel hoor…zit nu 6,6 kilo in en de koffer meegeteld , kan wel door voor twee weken 😂

Wel grappig ..iedereen vraagt ,welk vliegtuig ga je (🤷‍♀️) waar heen ( 🤷‍♀️) hoelang vliegen? 🤷‍♀️

We weten het echt niet en het zal zekers warm zijn , of we krijgen morgen vroeg nog de temperatuur door > zou toch wat zijn> kunnen we weer de koffer het inpakken 🤭🤭 dat we dat bv naar IJsland gaan …brbr 

Zo mijn koffer is ingepakt > petje ,opladers, e..d in mijn rugzak >Euh ligt nog Op tafel ,maar heel dichtbij de rugzak >niet vergeten , belangrijkste is natuurlijk het paspoort en de pinpas , ja toch? 

En nu …ga ik denken > heb ik dat al ingepakt en…🥱🥱🥱🥱


Nog 21 uur , 26 minuten en wat sec..

De spanning voert zich vanzelf wel op en ik denk helemaal in Eindhoven zelf , als de auto veilig is weg gezet en onze weg speuren naar de balie …en dan wachten tot de klok op nul….staat en dan te horen …waar we heen gaan .

Ik ga nu nog even wat opruimen en serie kijken , dan gaarde tijd ook wat sneller ..


Groetjes, 

Marjolein en Alice 


Psst > misschien kunnen jullie wel al vast wat gaan raden 

Vanaf dit kaartje 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane

2022