Uitslag internist


 Deze kunnen weer terug naar de apotheek! En ik hoop ze nooit meer te zien …

Afgelopen maandagmiddag belde de internist, hoe het met me gaat> nou nu wel goed ..in het begin met uitwerking van de prednison waar je alle kanten mee op kunt ,was ik een beetje stijf en spierpijn > hij> de bezinking was wel wat omhoog gegaan ( mijn gedachten waren al aan het roepen. Neee ik wil niet ) maar …>gaat hij verder> we stoppen er mee ,ik draag alles over aan de huisarts , mocht de pijn weer opspelen,kun je eerst naar de huisarts gaan ( mijn gedachten> die zien mij niet meer verschijnen ) of ik nog andere medicatie had ( en dan denk ik> jij hebt toch het dossier voor je liggen? ) alleen paracetamol als het echt te veel was ..en hoe het mijn gewicht was ( waarom vraagt hij dat nou ) Euh niet goed is alleen maar gestegen ipv naar beneden , maar we werken er weer aan ( ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ˜‚hij zal wel ,gedacht hebben > We? )> ja ik en mijn weegschaal .

Een heerlijk gevoel gaat door me heen en ook al was ik er al twee weken vanaf , dit gaf me toch een dubbel gevoel dat rot pilletje niet meer te hoeven in te nemen >het gaf me ook wel meer vrijheid …maar het bracht me ook de vele kilootjes met zich mee en die kikker onder mijn kin> wetend dat dit er weer af gaat binnen ongeveer vier maand ,de vorige x duurde dat ook zo lang.

En nu…

Het geluk komt weer in me naar boven ( dit had ik wel) maar prednison gaf ook soms somberheid ,het je niet lekker voelen in je eigen vel ,nergens geen zin in hebben en zelfs niet in het freubelen ,wandelen  shoppen een raar gevoel wat ik niet uit kan leggen > en langzaam komt alles weer op gang en daar ben ik alweer super blij mee! 

Na de vakantie ga ik flink aan de bak ( doe ik nu al ) om mijn doel te bereiken voor ik 60 word >Hm als ik dat zo typ ,denk ik tjee wat oud al ..voel me tien jaar jonger > haha in het doen en laten …

Gisteren helemaal gewandeld naar de mondhyginieste >heen weg 1 uur en 1 minuut (met even naar de Hema lopen ) half uur liggen in de stoel en terug weg >58 minuten > op de heen weeg had ik heel veel energie en ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆterug weg , was zwaarder …mijn bovenbenen begonnen pijn te doen , dan weer linker been dan de rechter …maar nu had ik de bus kunnen pakken ( die net voor mijn neus weg reed ) maar ik wilde ook weer terug lopen …zolang je nog kunt praten , kun je nog wandelen ( van de serie op Videoland te bekijken > special forces  ) dus? Ik tegen mezelf praten >ja je kunt nog wandelen๐Ÿ˜‚ en me zelf moed in praten. Je bent er bijna ..

 
Thuis gekomen , eerste wat ik pak mijn water fles en een lekker kopje koffie > oja ik had natuurlijk de terug weg regen ,moest ik ook nog een plu vast houden , toch maar kijken naar een andere , dit is zo’n licht ding> dan kun je wel voorstellen als er een zuchtje wind onder komt ,klapt die weer de andere kant uit …enne in de stad > tjee die tegels >sommigen waren zo glad >dat ik een aantal zwiepers maakte en gelukkig overeind bleef te staan , je zult maar vallen nรฉt waar die mensen op het terras zaten ..dan voel je je zo stom haha ..

Vandaag >woensdag een rustdag met wandelen in gelast …een loopje naar de winkel en de rest van de dag lekker diamond painting en de aflevering van special forces nog bekijken > morgen op de fiets naar mijn mams. 

Nu eerst een bakje koffie en dan naar de winkel van sinkel ๐Ÿ˜


Ik wens jullie alvast een heel 

Liefs, 



Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis ๐Ÿฅฐ

Vada Toscane

2022