Prednison werkt uit

 Heey hallo,

Na drie weken, geen prednison meer in te nemen ,gaat het met mijn lijf ook slechter > zucht …de eerste week ging alles nog top , Okee het afvallen niet > kleine wauw ,maar? Die is ook al weer ingezakt , wat ik ook doe > wandelen ,water drinken …ik heb het idee dat niks meer werkt >opgeven? NEE! 

Ik blijf stug doorgaan want in mijn achterhoofd ,ergens in een diep kamertje ligt de zin> IK ZAL DOOR GAAN TOT IK MIJN DOEL HEB BEHAALD …maar wel dit jaar ,als het dan nog niet gelukt is, tja dan heeft mijn lichaam geen zin meer en moet je me maar nemen zoals ik ben > 

Natuurlijk heb ik net als ieder ander >die ook met afvallen bezig zijn > een dip gevoel >dat is maar even tegenwoordig ,het zijt zo > food ingesteld met meer kcal inname (hoe vaak ik die niet al veranderd heb ) als ik me nu eens eerlijk alles goed an houd weeg ik op 28 dec 2023 >85 kilo >nu nog volhouden >moet toch kunnen met 1607 kcal…


Ja die prednison nam wel heel wat kwaaltjes weg > maar nu komt alles langzaam weer terug , de eerste dagen >na de uitwerking , kreeg ik spierpijn over mijn hele lichaam en ik maar denken, wat heb ik gedaan? Had niet met kasten geschoven of andere gekke dingen gedaan . Ik had er ook af en toe een goede dag er tussen zitten> dus even poetsen en smiddags lag ik te slapen voor de film >dommelen , ineens begon ook mijn knie zeer te doen> jó tuurlijk kan er ook nog wel bij , dus? Weer een klodder aloevera er op en ach ik kan zeggen dat helpt goed , nu spierpijn in mijn linker bovenarm ( kun je daar nog last van krijgen na de boosterprik ,ja Euh ik vraag maar ) ook maar klodder aloevera er op …en dan die scheenbenen , of allebeide of allleen de rechte kant , laatst was het aan steken > ja te veel gewandeld denk ik dan maar..

Als ik op sta vanuit de stoel lijk ik wel een oud vrouwtje , trap oplopen ,OMG gelukkig hebben we een leuning anders kwam ik nooit boven .

De ene kant van mij zegt >doe maar weer een halve en de andere kant zegt >kijk het nog een half jaar aan , maar ja dan denk ik aan de vakantie die er aan komt , als die nog door gaat > met het vliegen ..neem dan wel een doos paramolletjes mee en aloevera (toch nog maar eens wat meer bestellen ) 


Vandaag bloed geprikt en maandag word ik door de internist gebeld > wat zal hij te vertellen hebben, is het goed, of flink waaardeloos ,we wachten maar weer geduldig af toch? Meer kunnen we niet doen  en ach ik …ik ga vrolijk verder , we zullen het maandag weten , hoe ik er voor sta 

Wens jullie allemaal een fijn weekend >ja jij ook> ik weet dat je er bent > leuk toch? 🤫😀😉



Liefs,





Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane