Het gaat steeds beter

 

In het begin moest ik wennen , (denk ik ) aan mijn lichaam zonder prednison , een weekje zonder viel nog mee, maar de twee weken erna >oei oei> niet zeuren gewoon doorgaan> pijn in de benen, armen scheenbenen > was vreselijk > vooral snachts >het op staan van een stoel ,nou nou nou , oude mens moest weer in de benen, nu> gaat het wel > tuurlijk heb ik dat als ik te lang heb gezeten>wie niet!

Maar? Vind dat ik het nu aardig onder controle heb en paracetamol doet ook al wonderen, wel oppassen met bepaalde werk , bijvoorbeeld >de tuin onkruid wieden …gisteren deed ik dat even , kreeg last van in mijn zij , dus gelijk gestopt , wat aloevera er op  gesmeerd , pfff dat kunnen we niet hebben als we straks Op vakantie gaan >denkend aan vorig jaar met mijn zere nek >niet leuk! 

IK HEB ALTUJD WAT OP DE VAKANTIE > ๐Ÿ™ˆdurfde bijna niet meer te gaan > op,Rhodes had ik niks , ja die ene dag dat ik me niet lekker voelde en er alles uit gekotst hebt ( denk door het vette eten ,dat ik daar zo beroerd van was geweest ) Hm wat zal het dit jaar zijn? ๐Ÿ˜ฌ

Op dit moment heb ik een opgezette zwemband > neee niet buiten? Op mijn buik ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚zat met Temmie te brainstormen , ik dacht dat het miss aan de Griekse yoghurt lag , ga op letten, sinds ik dat weer eet , heb ik mijn zwembandje weer bij me >en natuurlijk passen mijnde broeken ook niet meer , of ze zitten dicht ,maar dan als ik zit zit alles strak…zucht 

Na de vakantie en wel op maandag ( jaja altijd op de eeuwige maandag ) gaan we maaar weer eens beginnen ( tussendoor ook nog wel hoor ) zodat ik straks alle kleding weer aan kan .

Heb nu ook een app > door het wandelen kun je cadeautjes krijgen , ja ik wil ๐Ÿฅฐ alleen ….moet ik wel ๐Ÿ˜ฌ๐Ÿ˜ฌ heel veel wandelen om dat voor elkaar te krijgen . Heb al iets uitgezocht een cadeau bon >€ 100,- voor de Ikea ..ik kan jullie zeggen , er is al een heel ietsje pietsie blauw streepje in aan tocht …miss straks met de vakantie dat het wat aanwakkert, we zullen zien . 

Dus? Tot de volgende ronde en volgende babbels ,


Fijne avond ,

Liefs,

Alice

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis ๐Ÿฅฐ

Vada Toscane

2022