Ze is terug >mijn motivatie 😊

 

Natuurlijk kan ik het nog…


Gisteren weer goed begonnen , fietsen naar een verjaardag > 21 min heen en 20 min terug > koffie met een klein lief soesje > heerlijke hapjes , vooral de kip was erg smakelijk , lekker bij gebabbeld . Savond een heerlijke verse kippensoep gemaakt van de Hellofresh  , komt op onze lijst te staan..

Vandaag een prachtige dag >bij jullie ook? Hier schijnt de zon aan een strakke blauwe lucht . Straks even lekker een wandeling maken .

Jaja mijn motivatie was ik …ja kwijt en daar was ze weer , lag als een propje in een hoekje en ik heb haar weer uit elkaar gehaald , (miss dat nu langzaam de prednison uit mijn lichaam verdwijnt ) ..

Tja Pasen ligt ook weer op de loer…maar we gaan niet uitgebreid eten of zo , gewoon normaal zoals alle andere dagen , we eten elke dag al lekker en genieten elke dag al …moeten meer mensen doen 😁niet zeuren maar er heerlijk van genieten , je leeft maar 1 x > natuurlijk wel in mate en je niet vol proppen :) 

Vanmiddag nog even een deel van mijn d.p afwerken ,dan is het aan het eind van het jaar wel af …en kan het aan de muur..al zeg ik het zelf>het word steeds mooier..resultaat zien jullie nog wel een x 

Ga er van tussen en wens jullie een fijne zonnige dag toe ..

Groetjes en tot de volgende babbels,



Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis πŸ₯°

Vada Toscane

2022