Oeps > auw

 

Aangenaam >dit is Japie ,zo zien we er uit als we ons jasje later uit trekken ..

Lichaam zit soms raar in elkaar >met de jas aan …

Nu de prednison helemaal afgebouwd is > voelde ik me met de dag fijner , nog wel oppassen om niet te veel te doen> dat laatste niet te veel,…

Zou ik te veel gewandeld hebben? 

Hoezo dat dan? 

Afgelopen zondag gingen mijn man en ik even weer lekker wandelen hier bij ons in de wijk, we kunnen vele kanten op..we waren nog maar een paar straten verder tot dat ik een hevige snelle steekpijn in mijn lies kreeg > ( 🀨 ) afijn ik door lopen , weer een steek > durfde bijna niet verder te wandelen.  ..mijn man zei: we gaan de volgende maar weer af en naar huis, maar goed ook , kreeg er nog vijf >maar deze waren lichter >tuurlijk heb ik weer …savonds voelde mijn linker heup en de plek waar de pijn in zat >beurs aan …

Natuurlijk heb ik even bij meneer Google gekeken, >bij aanhoudende klachten naar de huisarts ( nou daar zit ik echt niet op te wachten , dan weet ik het wel weer , dan kom ik voor het ene en ga met iets anders weer naar buiten …dus? We kijken het even aan , gisteren weer een stukje gelopen en dat ging wel ..miss verkeerde beweging > Joost weet het miss wel ( πŸ˜‚ arme jongens en mannen die Joost heten ,dat word wel vaak gebruikt πŸ˜€ ) 

Verder gast het Toppie >houden zo > straks ( nou ja straks >later ) gaan we naar Portugal op vakantie en ik wil dan niks geen klachten hebben.

Oef vakantie >klinkt raar. Maar elke grote vakantie heb ik wel wat > dus ben benieuwd wat ik in Portugal heb > tja te danken aan dat rare lijf van mij, doet helemaal niet wat ik zeg ..zo nu staat het op papier > internet papier > als ik weer die scheut in de lies krijg , weet ik precies hoe lang het gelden is …

Ga kopje koffie drinken en wens jullie een zonnige dag toe ..


Liefs,
Alice 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis πŸ₯°

Vada Toscane

2022