Moeilijk hoor >afvallen πŸ™ˆ

 

Ja heb het plaatje maar op  mijn Watch gezet > nu laat ik het wel denk ik…

Ging even goed >eerlijk gezegd , maar middags , krijg ik trek >zoek kasten na of er  misschien nog wat lekkers verstopt is>nada niks 

Dan word het maar een cracker met eiersalade (gekregen van de hellofresh ) …

Vandaag ben ik super streng voor mezelf en hoop de andere dagen ook, tot 12 mei goed mijn best doen ..maar wat een verleidingen liggen er weer in de winkel, strak met het oog ,op mijn briefje (daar staat niks lekkers op ) >altijd zo lekkker , tussen de middag (als mannetje er ook is ) crossiant met ham/kaas en savonds (soms ook al smiddags ) voor de tv een bak chips …

Nu> heb ik wat anders gekocht voor de film en of serie >vanavond krijg ik een bakje aardbeien en of een appel warm gemaakt in de magnetron ,met kaneel,…zag dat ik er ook nog wortels had liggen > gekocht in die ene opwelling dat ik dat zou gaan snacken bij de film πŸŽ₯ ..volgens mij zijn ze nog goed , dus als ik vanmiddag trek krijg eet ik dat …

Moet toch een x een tijd komen dat ik van al dat lekkers afblijf > maar ben al jaren lang een zoetekauw , dat krijg je er niet zomaar van af , weet wel als je een tijd lang geen chocolade, chips ,ijs of drop hebt gehad ,dat je er dan wel echt van geniet , nu is het HAP,SLIK WEG …ja toch? Iemand die me dat ooit bij me achter liet….degene zal zelf ooit moeite hebben gehad ..moest er wel om lachen , want je hebt helemaal gelijkπŸ˜‰

Afgelopen maandag had ik mijn laatste prednison en zal nog wel even duren voor het uit mijn lichaam is (denk ik ) drie jaar lang ,eerst twee tabletjes ,later 1 ,weer twee ,over op 1 en toen een halve en vanaf maandag niks > begin mei bloed prikken en 8 mei krijg ik weer uitslag hoe het gaat ,of de bezinking stabiel blijft.

Hoe het nu is?

*wel goed ,weet nu eindelijk… voor je dat accepteert…dat je niet alles gelijk  moet doen, pauzes nemen en dat doe ik wel vaker..

*met dp> kan ik nu ook wat langer achter elkaar steentjes leggen , dat is wel fijn , dan komt dat ook een x af 

Beetje voor beetje kom ik er wel en met mijn gewicht ook! 


Liefs,

Alice

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis πŸ₯°

Vada Toscane

2022