😏😏uitslag bloedonderzoek!

 Lieve lezers,

Ik had echt verwacht dat ik na een halve mocht ,helaas dus niet☹️ Doorgaan met 1 (ikke al een halve ssssst ) ik voel me zo goed, beter dat een hele >had ik meer klachten en die vreselijke stemmingswisselingen>nu heb ik weer zin om wat te doen>Okee moet nog wel oppassen >teveel >dan krijg ik wel klachten ,zoals vh weekend >ik was met mijn poppenhuis bezig, maar zat er niet goed recht voor, Pff toen had ik even een pijntje  in mijn zij,dan moet je gelijk stoppen>heb ik ook gedaan 🙂

Ik zei tegen die internist , wil eigenlijk liever van de prednison af >hij: ja dat begrijp ik wel ,maar ik schrijf het niet voor niks voor🤪misschien ben je straks dan van alles af , zucht zucht (ik hé>niet de dokter 😀) ja tuurlijk>net zoals toen bij de reumatoloog >echt niet …

Hoe het met mijn gewicht was > waarom vraagt zo’n man dat nou? Gewoon 😣 vreselijk >tien kilo aangekomen met de laatste x toen ik bij U was,..

Natuurlijk was dat te veel en volgens mij schrok hij ook een beetje >jo ik ben dat toch al gewend >gezegd dat ik daar weer voor moet strijden en dat ik in het begin met de 92 kilo nog maar 3 kilo hoefde en dat de prednison roet in mijn eten gegooid had en gewoon dikke vette 10 kilo ben aan gekomen ,Okee heb ik miss minder pijn> maar die pijn is gekomen toen ik aan de prednison moest daarvoor voelde ik me goed ookal was de bezinking hoog …zucht 

De bezinking was gedaald en het HB was iets gestegen.


Maar afijn het afvallen zet ik nog niet naast de weg neer > ik ga natuurlijk verder >moet wel anders kan ik me straks niet meer bewegen en dan voel ik me niet lekker in mijn vel>dus food app gepakt ingevuld en einddatum is 

Duurd nog even ,maar ik wil er nu…..echt voor gaan , ik kan alles eten als ik maar binnen de kcal blijf, leuk Mj doet ook gezellig mee! En de klap op de vuurpijl .> 1x per week wegen op de maandag >kijken of ik de week door kom.

Nou we gaan weer vrolijk verder …op weg naar prednison vrij en weer tien kilo minder …

Tot de volgende babbels 
Liefs,
Alice


Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane

Slapen in dierentuin Amersfoort.