Alles wat jij lekker vind en toch afvallen? Het kan…

 Lieve lezers,

Én elke x kom ik weer op de app food

Misschien ook wat voor jullie …

Afgelopen maandag woog ik weer een record aantal >102.3 > ik dacht en nu moet ik ECHT STRENG zijn voor mezelf, anders gaat die dikke buik nooit platter worden.

Dus ik voor de zoveelste x de food app gebruiksklaar maken

Mijn plan > is duurzaam en een halve kilo per week! Je kunt dat beter doen dan gelijk een kilo per week> kan ook hoor! Maar dat houd je niet vol> hier spreekt een ervarende 😂😂

Dit 

Is mijn plan!en zo ziet het er voor vandaag uit>
Kan zelfs twee ijsjes eten , wie wil dat nou niet…ikke ikke , je eigen menu samen stellen en zien jullie die rondjes? Donkerrood> staat voor koolhydraten. Groen> eiwitten en de oranje> vetten.

Och tis wel even puzzelen,maar ik begin de dag met invullen ..bij het avond eten en dan werk ik naar boven af >wat ik die dag ga eten..
Weet je wat ook gemakkelijk is..ik heb de hellofresh en  die staat ook tussen de recepten>makkie 

En als je op het rondje met vet op drukt 
Dan zie je ook waar het vet in zit , sommige dingen denk ik wel eens, oei zoveel vet en dan ga je op zoek naar een alternatief >top app, leren omgaan met je eten en keuzes maken..

Hoeveel ik ben afgevallen? >


Maar? Dit is de eerste week> volgende week is het wel minder> maar hopelijk wel dat halve kilootjes…een ha;ve per week ga ik mee akkoord >meer ook maar minder niet 🥳

Probeer het maar eens uit enne je kunt voor een hele week plannen>ik doe twee dagen haha 

Alvast veel succes deze week en veel plezier met je app

Tot de volgende babbels,






Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane

Slapen in dierentuin Amersfoort.