Prednison, afvallen ,prik

 Lieve lezers,

Ik zit nu alweer een aantal weken aan de prednison, in het begin dacht ik nog, nou het helpt niks, alles doet nog pijn , vooral de schouder en zij kant nek (dit was trouwens iets nieuws voor mij , ) ik had het wel eens in de nek ,maar dan achter in de nek>voorover buigen met diamond painting..

Kan zeggen dat het nu beter gaat>maar ja meestal komt er dan wel wat anders om de hoek loeren >en ja hoor, heb nu vier dagen last dat ik tegen drie uur moe word > voel het aan mijn ogen en kan wel slapen,het gaat wel weer weg >maar vele bakken koffie helpt dan ook niet>geef me er maar aan toe.

Wat ik nu er ook nog bij krijg (en dat had ik de vorige x ook al) dat ik ineens nergens geen zin meer in heb >zo raar! Lijkt wel een enorme dip en ik wil geen dip> ik wil gewoon Alice zijn , zelfs freubelen komt er dan niet van , ook geen spelletjes op de iPad...ik zit ..hang lig voor me uit te kijken 👀 en tis gelukkig niet de hele dag .>maar tis er wel en ik vind het 👎 niet leuk! Dat rare nare gevoel moet weg ..

Ik zet dan maar even mijn muziekje van Kara Para ASK op ...en dan langzamerhand gaat het wel weer ..of ik ben aan het pingelen op smule >piano spelen >doet ook altijd goed .

Toch raar dat je dan nergens zin in hebt, zelfs tv kijken niet ,ik houd het in de gaten en anders vertel ik het de internist wel >mocht ik langer aan de prednison moeten > dan maar pijn klachten hoor....12 april hoor ik wel. Hoe mijn bloeduitslagen waren. 

Afvallen


Omg wat is dat afvallen> de weegschaal is verstopt ,mag alleen vrijdag er nog op staan>controle controle ( even het licht aan doen, zie zowat niks meer en kopje koffie pakken zo terug )

Laatst met facetimen met Mj (dochter ) vroeg ze zich af waarom ik dan toch elke dag op de schaal ging staan. 🙂euh ja...nou gewoon ,kijken of het zakt en als het zakt was ik blij en kon ik wat meer eten , omdat het de goede kant op ging en was ik bij gekomen , struinde ik internet af op zoek naar een afval-aftroonde dat super snel ging met afvallen. Dat is dus gewoon stom bezig zijn en dat al 15 jaar ,bijna 16 jaar alweer...ja die weegschaal >ik was er mee getrouwd . 

Dus? Mijn man heeft haar verstopt naast het schoenenkastje poeheey, dat is me toch een goede plek🤣,maar afgelopen maandag wilde ik er op staan en mijn skaaltje was weg ,aan de ene kant wel fijn gevoel en nu is het al bijna vrijdag nog twee nachtjes en dan mag ik weer kijken.

Nu met de prednison heb ik enkel een x een snaai moment ,ook zo vreemd , vorige x at ik alles en snaaide heel wat op> o miss omdat ik toen op twee tabletjes zat.  Alhoewel ik ben toch nu ook wel aangekomen , bah paar weken geleden zag ik gewoon weer drie cijfers staan, was er ook wel een beetje klaar mee, met alles , eigenlijk moet ik nu ook niks ondernemen zolang ik de prednison slik, maar ja ik wil ik wil weer in die broek kunnen , heb een opgezette buik ☺️

Ik heb ook niet zoveel in huis ,heb wel chips maar dat is voor het weekend, d]samen met mijn mannetje opeten >daar blijf ik dus ook van af>goed hë

Vaccins moderna prik,

Ja ik mag a.s zondag mijn prik ophalen , niet hier in de wijk (tss was zo lekker dichtbij geweest ) nee ik mag weer naar het ziekenhuis komen ik kom in aanmerking omdat ik een bepaalde ziekte/aamdoening ,  heb afijn ben ik straks alweer een stukje veilige , blijf ook niet voor niets bij iedereen weg >sorry mensen , hoop dat ik geen bijwerkingen krijg anders lezen jullie het wel.


Zo n0g een bakje koffie ,fijne avond en tot de volgende babbels,

Liefs,

Alice

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane

Slapen in dierentuin Amersfoort.