Invoerrechten betalen

 Hoi hoi,

Och had laatst mooie mokken besteld bij mijn grote vriend ( aliExpress) ze waren al prijzig en ik dacht zal ik het wel doen, twijfel >in en uit het wagentje, toch maar besteld .


Staat die ene dag de postbezorger voor mijn neus, hij had nog een pakje,maar die moest ik ophalen bij het post agentschap ๐Ÿ˜

Ik had geen briefje of zo gehad ,maar de volgende dag lag er een kaartje in de bus , kon mijn pakje ophalen en even goed € 20,- betalen,das is balen zeg ..maar hee daar leer je alleen maar van, nu zei Mj al dat per 1 juli alles wat je besteld er over heen moet betalen ๐Ÿ˜ช

Nou dat gaan we mooi niet doen ...ik snap ze ook wel, ze hebben liever dat je hier in Nederland wat koopt, maar joehoe die mensen kopen het ook in China en dan ben je 5 x het dubbele kwijt ,vandaar dat ik bij mijn grote vriend bestel (ik denk dat ik maar naar China verhuis ๐Ÿคฃ) 

Er zit alweer wat in mijn winkelwagentje >nog 1 grote bestelling en dan afgelopen met bestellen , ben ook wel beetje verslaafd er aan geworden, bah vooral diamond painting, maar na dit winkelwagentje heb ik ...denk ik echt genoeg voor jaren ...eerst alles maar af maken> ik denk dat ik over vijf jaar de muren vol heb met schilderijen ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚,tis ook zo leuk om te doen ...zucht ...

Fijne avond ,

Liefs,

Alice

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis ๐Ÿฅฐ

Vada Toscane

Slapen in dierentuin Amersfoort.