Rustig aan doen> wat is dat?

 Lieve lezers,

Ja rustig aan doen>wat zal dat toch zijn?

๐ŸŒฑ๐Ÿ€๐ŸŒท

Einde 2020 had ik last van mijn linker kant tot mijnnschouder en nek dat laatste bleef maar ,2021 de Corona blijft bij ons gelukkig uit de buurt,maar mijn lichaam had andere plannen dit jaar.

Ik had zere schouder en nek, gelukkig geen zeur,maar wel vervelend, vooral met slapen,als ik me wilde draaien ging dat niet, zucht ...maar op mijn rug blijven dan > niet in slaap kunnen komen 

Maandag 4 januari begint het rechts op te spelen, vooral in de zijvlak van mijn rug >ach ja jรณ dat kan er ook nog wel bij, mijn masseur >manlief zelf smeert me elke avond trouw in> woensdag 6 januari ,begint om half vijf mijn zij een beetje te zeuren>heb het nog onder controle, ik kon om half zes niet echt van mijn eten genieten, de pijn scheuten kwamen nu wel snellere achter elkaar,ik heb het naar binnen geschoven en richt bed gegaan, รผbrofen ingenomen ,kussen tegen mijn zere zij en stil blijven liggen.

Op dat moment gaat natuurlijk alles weer kriebelen ( net zoals je in de mri of andere scan stil moet liggen ) negeren >haha proberen dan ,okee dan heel langzaam mijn hand naar het gekriebel toe (dit x mijn wang ) elke foute beweging doet zeer.

Tien voor zeven, de pijnscheuten komen nu wel snel achter elkaar aan, met een scheef oog kijk ik op mijn wekker radio , pff 2 minuten zitten er tussen VRESELIJK DIE PIJN,houd op...ik wil dit niet Gvd stop ๐Ÿ›‘ houd op ,ga iemand anders plagen , heel langzaam zakt het af >ik kijk voor de laatste keer op de klok kwart voor acht > het word eindelijk wat beter en ebt langzaam weg, 

20.45 ik moet nu echt naar de w.d en strompel mijn bed uit, goh tis weg voel me top >maar niet voor lang ,na mij plas pauze sprint ik weer naar mijn bed,ik voel weer wat op komen en zo lig ik weer plat in mijn bed ...zo stil mogelijk.

De dagen erna ,houd ik last van mijn rug en mijn linker bovenarm doet ook wel erg zeer, wel of niet internist bellen> maar dan zegt hij natuurlijk weer, ga maar weer een tijdje aan de prednison,dus ? Stel ik het weer uit,maar als die steek-innen weer komenden beloof ik jullie dat ik zal bellen.

Nu heden> als ik wat doe dan merk ik het gelijk, gisteren de boom afgebroken en dozen weer terug gezet maat heb ik geweten vannacht ,kon amper bewegen met de schouder en nek, het gaat nu ...maar ja als ik weer wat doe >zoals net de vaat uitpakken >voel ik het ook weer opkomen.

Rustig aan doen >hoe dan> zag de kruimels op de grond, de puinzooi op het aanrecht >toch maar opgeruimd wel met dubbele rusttijden van een half uur ,mijnnhuishouden liep en loopt nog achter ,er ligt nog een berg strijkkwartet op mij te wachten> weet je morgen weer een dag , dan maar elke dag iets , volgende week zal het wel over zijn toch? , we zien wel >we blijven maar lachen en vh leven genieten.


Fijne avond 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis ๐Ÿฅฐ

Vada Toscane

2022