Poppenhuis

 Lieve lezers,

Já morgen ga ik weer aan de slag met mijn poppenhuis, zucht onderhand al meer dan 30 jaar geleden besteld ,een victoriaanse huisje, man o man ,vier verhuizingen mee gegaan en nog niet af😳😳 natuurlijk ontbreekt de helft al, ruiten die weg zijn , houtjes die foetsie zijn en ik heb het huis wel vier x geschilderd 


Okee laat jullie nu mijn allereerste indeling huis zien ,maare tis alweer het één en ander veranderd ,maar dat laat ik jullie later deze week wel zien 





Vreselijk dat het nog steeds niet af is. 

De buitenkant en het huis zelf vind ik niet leuk om te maken, ik ben meer van de spulletjes in huis ,maar afijn ,morgen ga ik er maar weer eens mee aan de slag ,zodat het toch nog een pronkstuk word, dat word dus schilderen ,eerst groot zeil opzoeken, anders heb ik straks de vloer onder de kleuren ,we gaan ons best doen.2021 moet het opgeleverd worden, kunnen de mensen er eindelijk in wonen 😂,

Fijne avond ,liefs,
Alice


Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane

2022