😎😎😎😎😎😎

 Daar was ik weer…even weer updaten 

Het stoppen met de prednison, was de eerste weken wel zwaarder dan ik had gedacht, mijn lichaam moest even wennen ,maar? Ik heb het doorstaan.

We zijn naar Portugal geweest en daar veel gewandeld , over de kliffen en rotsen en ja >oef wat heb ik dat gevoeld in mijn bovenbenen,heupen en scheenbenen >heb toen ook wel nachten wakker gelegen van de pijn> aloevera erop en masseren en niks zeggen 🀭 want …wat heeft mijn man er aan . ..hij kan er toch niks aan doen…

We zijn ook nog van dorp naar dorp door het water gelopen van de zee …heerlijk was dat >de heenweg waren al 10.000 en zonder een pijntje door staan ( meestal voelde ik mijn heupen bij 8.000 stappen ) maar de terug weg …halvewege pfff…afijn zolang ik nog kon praten >dan kan ik ook nog lopen ..de volgende dag wat rustige aan gedaan.

En nu?

Nu gaat het al een stuk beter …tuurlijk heb ik wel .pijntjes ..maar die horen er nu éénmaal bij …over die pijntjes gesproken > jaren geleden vertelde een buurman dat hij elke dag pijn had> ik kon me zoiets niet voorstellen > hij zei toen ook , je leert er mee leven >vind ik erg knap van hem ,aan hem kon je het niet zien en nu …nu zit ik daar ook gewoon midden in en idd> je leert er mee omgaaan , de ene keer beter dan de andere x .

Ik was na de vakantie fanatiek elke dag aan het lopen >om de vakantie kilootjes er weer af te krijgen >maar heb dit opgegeven ,ga nu luisteren naar mijn lichaam > elke dag rond de 10.000 stappen kan ze niet aan > dus nu even wat minder ..

HOELAHOEPEN

Ja ik doe het nog , wel even stil gelegen ,in tussen tijd nog een hoepel met zweefbal gekocht ,dat is ook lachen hoor>foei maar gaat steeds beter , als ik dit onder de knie heb dan met de gewone hoep , blijft leuk .

De weegschaal >tja die gaat langzaam naar beneden > we hebben sinds de vakantie ( begin juni) geen chips,snoep en of chocolade gekocht en of opgegeten .thuis dan , vind de chips ook knetter duur , dus dat scheelt ook weer..

Ik wacht weer Op het warme weer …dan pak je ook snelle je water fles , drink nu ongeveer vier flessen leeg , van de doppers , geen sapje savonds , voor mij altijd de waterfles >we komen er wel  ( ik en mijn weegschaal ) 

VERRASSING REISJE 

Nog een paar dagen dan ga ik met mijn dochter op reis met het vliegtuig naar ???  Haha dat weten we dus nog niet , spannend hoor, a,s donderdag krijgen we bericht welk weer het daar is …warm of koud , hoop warmte >haha  maak me ook niet zoveel uit , als het maar mooi is ..heb er heel veel zin in .

REISJES IN SEPTEMBER 

En dan begin september met mijn vriendinnetje naar een stad ergens in Nederland > lekker shoppen , eind september met mijn mannetje weg naar Toscane >heerlijk in een huisje >ga zelf koken of weer gezellig bij de locale restaurantjes eten , hij is in de vakantie jarig en heb al iets leuks voor hem besteld ,hoop dat het Op tijd binnen komt 

EN NU…nu ga ik weer een eind aan breien , even lunchen en wat opruimen en vervolgens aan mijn lucht verder diamond painten .> het schiet al op …voor de kerst klaar………..denk ik 

Lieve groet,



Alice


Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis πŸ₯°

Vada Toscane

2022