Smaken

Hellootjes ,

Vremde dingen aan de gang  , mijn smaak gaat er vandoor> het kan geen Corona zijn >dan ben je gelijk de smaak kwijt ,.

Nee ik moet weer wat anders hebben > bij mij gaat het geleidelijke ,begon pindakaas , zo vies , zelfs de extra lik bracht iets raar in mijn mond >bekeek het potje over datum te zijn > twee weken later had ik nieuw potje en ik verheugde me op een broodje pindakaas >man wat was dat vies ..

17 juli had ik last van een ruwe tong en 20 juli vind ik de pindakaas vies (opgezocht in mijn dagboek >bij de weegclub ) en sinds tot nu vandaag vlagen dat ik dingen niet meer lekker vind , zou nog vermageren zo 😂

Ik at alles verder nog en smaakte goed tot ik de koffie niet meer lekker vond , vroeg aan mijn man hoe hij de koffie vond , wel lekker of hij zei , deze koffie is lekker, dat ik dacht >vind eum helemaal niet lekker ,dus een tijdje geen koffie gehad <later een boontje (via het koffie appparaat lager gezet ) ja dat was wel weer te drinken , nog niks verdacht toch? 

De naturelle chips at ik ook niet meer en andere soorten chips ook niet , of je klontje zout at 

Mijn boterham met Nutella bleef ik lekker vinden …maar…

Het ging steeds meer achteruit > gisteren had ik een lekkere gepofte aardappel met gebakken paprika ,spekjes en kip .die kip proefde naar niks en wat ik het meeste proefde waren de kruiden die erin zaten …het toetjes > machtig wat was dat lekker >hertog ijs pecannoten , daar heb ik nog van kunnen genieten ..

Vanmorgen had ik havermout , proefde ver de havermout ,maar ook weer niet , ergens gaat het je dan tegen zitten om te eten .

Coco-cola dronk ik altijd als ik echt dorst had . Ik voelde de prikkel en de smaak wat ik altijd zo lekker vind was er niet meer , fanta daartegen de eerst slokken waren lekker , de rest niet ,ik pak dan gauw al mijn watertjes 

Ja ik drink heel wat water de laatste tijd …

Sinds twee dagen heb ik ook _ja hoe omschrijf ik dat >een tinteling in de tong en binnen lippen > gevraagd of het miss komt omdat ik al weken last heb van een bultje ,binnen op de lip , die komt en gaat > op internet gelezen dat het stress kan zijn > waarvan dan? En dan staat er bij , niet aan raken met de tong , tja wie doet dat nu niet .

Tuurlijk heb ik zitten neuzen op internet   Wil het eerst zelf oplossen voor ik naar een huisarts ga …

Het gekke van deze situatie >ik proef eerst alles , optimel kwark fruit > ik dacht dat ik een lepel chemie naar binnen had benoemen , zo vies >ook dit vind ik altijd heerlijk, magere kwark , brrr , vanmiddag de Griekse yoghurt proberen , moet toch wel gewoon kunnen eten?

Toch vanochtend de huisarts gebeld , duurde wel tien minuten voor ik er door heen was > morgen half twaalf afspraak , nou ben benieuwd 

Net een broodje Nutella gehad > dit smaakt zo lekker! Heerlijk…maar zit wel gauw vol, heb geen zin in een tweede broodje …en ik drink maar water, daar word je natuurlijk ook wel vol van toch?

Vanmiddag maar eens appeltje geprobeerd , ja dat was een appel , hoe zou het vanavond met de bonen zijn?

Ik zou toch niet ineens een allergie hebben ,met zuivel> morgen de Griekse yoghurt proberen 

De Griekse yoghurt smaakte niet zoals anders , het ging ,maar zal niet weer een pot kopen , houd ik het maar weer op mijn boterhammetje , vind het zo jammer dat ik het niet meer proef ..mijnnbuik zit ook vol en heb ook geen trek meer ,

Ja zo kun je natuurlijk wel beter afvallen , maar ik heb dan toch 10 x liever mijn smaak terug 

Gisteren hadden we aardappeltjes uit de airfryer ,met sperziebonen en een tartaar , alleen de laatste 2 proefde ik , de aardappeleltjes niet , wel de geur >raar allemaal hoor, heb ik dat weer > heb ik al niet genoeg gehad in mijn leven met dat rare lichaam van mij> oké negatief helpt niet >dus we blijven maar weer positief ,maar ben wel erg benieuwd wat het zal zijn 

Tien voor 12 pas aan de beurt , onze eigen huis artsen zijn een jaar geleden met pensioen gegaan en nu had ik een nieuwe , weet niet hoor, ze zal  dan wel afgestudeerd  zijn, maar kwam over op dat ze er niet zoveel mee kon , geen Corona en ze kunnen er niks mee . Naar de tong gekeken ,niks te zien> of ik heel hard met mijn hoofd was gevallen 🤔Euh niet dat ik weer > dan kan er een zenuw beschadigd zijn ..

Afijn het word bloed prikken op b en b12 en de algemene > of er meer ontstekingen zijn > hou maar op >anders zit ik straks weer aan de andere halve en daar zit ik echt niet op te wachten , zal ik maar niet meer bellen 🙃 ik zal wel weer niks te kort hebben  > ontstekingen doen dat werk denk ik …of dat de bezinking weer omhoog is gegaan >ik val weer goed af >wil ik even zo houden >nu doet mijn lichaam weer goed haar best > na die ene hoger bezinking , moest ik weer aan de prednison en alles verslechterde weer , kreeg weer meer pijn. En tja doen we er een halve bij op,> ging het weer goed..wil gewoon geen prut meer in mijn lichaam .


Heey ik vind het beleg kip filet  weer lekker , hoe zal het vanavond zijn met babi ketjap ,ja die was ook wel lekker 


Nu >heden 28 okt 2022 > de smaken zijn bijna allemaal weer terug , heel af en toe ,denk ik…Hm proef niks >nou ja de hertog ijs pecan proef ik echt heel goed > dan eten we die toch dagelijks 😂😂😂😂😂

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane

Slapen in dierentuin Amersfoort.