Vandaag een weekje thuis> uit Tenerife

De laatste dag Tenerife 

Kwart voor zeven,gaat de wekker af , nog vijf minuten even liggen en hoppa uit bed. Vandaag worden we om 08.15 uur opgehaald door de bus.

Tegen 07.10 zitten we aan het ontbijt , daarna naar de kamer ,tanden poetsen , we zijn toch nog wat aan de vroege kant, ik besluit nog even op het balkon te gaan zitten  turend naar de zee ,met al een briesje om me heen , als ik wil op staan , lijkt wel of ik het in mijn broek heb gedaan , ik naar binnen.  Zoeken naar de föhn , rein kijkt me vragend aan >wat ik aan het doen ben, nou die zitjes buiten zijn nat 😂 ach vriendelijk man helpt me …

GEEN BUS

Vijf over acht staan we al aan de weg , om kwart over acht >geen bus en ook niet die vier stellen die ook mee zouden gaan…tien voor half negen , nog niks , half negen belt rein alltours , al met al zijn we met een taxi gegaan om kwart voor negen , de kosten gaan hun betalen ,omdat er helemaal geen bus is gekomen >hebben wij dat weer 

Vliegreis ging verder goed ,we zaten lekker naast elkaar ,de bus naar Eindhoven station ,was er ook, dus alles liep top tot we de trein nemen

De trein van Den Bosch naar Deventer ,kwamen we in Dieren vast te zitten >er lag weer iemand langs het spoor >die het leven niet zag zitten >er liepen geen treinen meer , later de trein naar Zwolle gepakt   Och hebben ze in Deventer een lift en wat dacht je> buiten bereik  ( gortvoordommekippen ) rein was lief hij droeg mijn koffer met de zijnde naar boven ,ik zag die hoge trap al en gedachten van Utrecht heen reis zat nog op mijn netvlies >waar ook niks werkte , je zou bijna nooit meer met de trein gaan , foei wat was ik van binnen boos , stomme koffer , volgende kleintje ,ach ja 

Kwart voor elf savonds waren we weer thuis ,nog twee afleveringen gtst gekeken en als een roos in slaap gevallen 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane

2022