Nieuwe weegschaal met app

 Lieve lezers 

Ik ben al een tijdje bezig met,afvallen zoals jullie weten , nu heeft onze oude weegschaal het loodje gelegd en ik heb een nieuwe besteld met een app..


Zoals je ziet kleurt het behoorlijk rood en ๐Ÿ˜‚ mijn spieren en botten zijn ✅ groen. 
Dus? Werk aan de winkel…we waren in het weekend even bij mijn zus ,poeheey die had er heel wat kilootjes af ,de polsen waren dun, geen onderkinnetje te zien >hoe? Sonja Bakker bella italy , dus?toen gingen mijn hersentjes ook weer bij elkaar zitten> misschien toch weer de menuutjes volgen >zo weet ik zekers dat ik alles binnen krijg ,maar afijn volgende week eerst op vakantie ,dus dan begin ik op maandag 26 jullie tot 26 jullie 2022 >of ik stop eerder als ik de 85 kilo heb behaald of dat alles wat nu rood,geel of blauw is >groen kleurt >eerder stop ik niet .

Moet wel weer opnieuw beginnen ,mijn oude gaf veel minder aan >maar ja is nu รฉรฉnmaal zo ..

Hm moet ik wel echt de menuutjes volgen dus Griekse yoghurt> niet met 10% vet >maar dan zonder bleeh ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Als ik zin en tijd heb zal ik jullie dan op de hoogte houden tot dan >doei 
Liefs,
Alice



Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis ๐Ÿฅฐ

Vada Toscane

2022