maandag 24 juni 2024

Maandag begin ik weer πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

 


Er moet nog ongeveer , ff tellen> 1..2..3 πŸ™ƒpfff 15 kilootjes af …oeps! 

Potjandorie dan zitten de vakantie kilootjes er ook nog bij , was niet zo heel veel ,maar toch >ze moeten er ook bij af.

Jaja ik weet het, ik zie er stralend uit! Maar mijn conditie in limone zei wat anders , weet je nog? Hing mijn tong op mijn schoen , nou wat zeg ik> het sleepte over de grond mee naar boven op die steile weggetjesπŸ™ˆ

Maar vandaag weer netje begonnen en ik zal het met jullie delen> niet elke dag , nou ja wanneer ik zin heb 🀭vandaag heb ik wel even zin om te typen.>hebben jullie mooi weer wat te lezen..psttt >alleen plaatjes kijken mag ook hoor! πŸ˜‚

In de vakantie en daar buiten , aan het denken geweest , wat zal ik maandag 24 juni ,eens oppakken van afvallen gedoe >alle gewicht in de min, zou ook beter voor mijn gewrichten zijn ,dus poging 9999999.999999.9999.99.99 is vandaag begonnen πŸŽ‰πŸŽ‰πŸ˜

Onlangs heb ik een plantje gekregen van typmiepje > keftir ,maar ik denk dat ik iets niet goed deed 🀭wat het was niet lekker , de eerste slok wel en achteraf denk ik ook, uit de winkel is een stuk gemakkelijke ( ja tuurlijk za, zo’n plantje beter zijn ) nou ja ik heb nu een pak van ons appie (AH ) en het smaakt een beetje naar karnemelk , ik vind het wel πŸ˜‹ lekker!

Ik ben wel een beetje trots op typmiepje > wauw zo goed bezig en al een aantal kilootjes er van af ,dacht ik…ja slimme ik πŸ˜‚πŸ˜‚ ga ook haar basis overnemen , ietsje pietsie anders ,want helemaal koolhydraatarm gaat bij mij niet lukken, dan zit ik weer uren op de bloempot te koekeloeren >wacht op een enorme grote bevalling 😬, ik zei al tegen Eyoor > beetje Mieps , ik en πŸ€”de laatste ben ik kwijt hahaha ..

Vandaag ben ik niet vooruit te branden , na de winkel app aan gedaan ,, heeft tie niks mee geteld ,toen ik binnen was , aan het wandelen in de winkel, ja jΓ³ een hele workout hoor, hebben ze weer dingen veranderd ..of wat jij o; je lijstje hebt, is uitverkocht, dan weer in mijn hoofdje denken , wat ga ik nu eten, zucht ..

Terwijl ik dit  typ..eet ik een heerlijk worteltje …

Zo even de voortuin in ,weet je ik doe het ook nog niet ( wilde ,  plant in het zand stoppen ,laat ik dat maar doen als het wat koeler is ) , ga in het tuinhuisje de slang opzoeken ( nee> geen echte slang >de tuinslang πŸ€ͺ) krijgen ze lekker water van mij> hoop wel dat ik de slang er op krijg , vorig jaar was ik kledder nat πŸ˜‚πŸ˜‚ spoot van alle kanten op , behalve de goede kant ..

WAT SMIKKELDE IK ALLEMAAL OP .MAANDAG 24 JUNI 

ONTBIJT

Havermout met 170 ml melk en handje blauwe bessen 


Begon heeeeel goed vanmorgen , er waren geen bakjes meer en dacht doe het wel in een mok 🀭

LUNCH

Beker keftir (150 ml ) 

* Twee bruine bol >eentje met Ardennen worst en de andere met filet american,

*  Twee wortels 

*  Flesje water 

*  grote slagroomsoes met bananenroom> πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ ingedachten 😜


DINER

* aviko gratin ( zo’n rondj aardappelgevalletje )

* gehaktballetjes

* veldsla met honing mosterd dressing 

TUSSENDOORTJES

* koffie, *water en nog meer water tot je me hoort aankomen …πŸ™ƒ

BEWEGING 


* probeer dagelijks mijn ring vol te maken op mijn whats >nog 23 min te gaan 


Tot morgen of een andere dag ,

Liefs,

Alice 🏸

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Logeren bij Joep πŸ‡πŸ‡πŸ°

 Joep, Weten jullie het nog ,dat Joep bij ons kwam logeren , met hekwerk en al > nou nu gaan we gewoon bij Joep zelf logeren en wat een r...