vrijdag 7 juni 2024

Het wandelen

 Ik dacht dat ik wel goed voor bereid was voor de vakantie , niet weten dat het hier zo steil was , heel anders aan de kust , dat zijn vergeleken met hier heuveltjes , mijn lijfje heeft in het begin er wel moeite mee gehad, niet zozeer de benen ,maar wel de conditie …gelukkig had ik aleeve bij me en paracetamol en deep ( de zalf wat ik van g heb ) nou die heb ik in begin echt nodig gehad .

Ik dacht nog , nah alles gaat goed tot die die verfijnde kneepjes in mijn lies weer terug kwam , ik kan het niet uitleggen en omschrijven wat het met je doet , of ik door mijn lies zak ,een schok van een pijn soort en verder lopend met de hand op de zere plek dan gaat het wel weer .

Pfff ging zo goed >eindelijk had ik eens niks als we op vakantie gingen , nou ja vorig jaar ging het ook goed , tot we dikke bulten kregen ,we dachten aan bedwantsen die gingen rond ,maar de boos dienders zijn de rupsen geweest , omg wat jeuken ,‘s nachts werd je er wakker van , niet krabben maar wrijven ..we hebben het overleefd 

Ik zeg het nu zacht, maar de pijn in de lies is weg >tuurlijk heb ik de vorige keren gekeken wat het was _overbelast . Ach ja ,zolang ik nog kan praten kan ik verder , zeggen ze altijd bij de euh hoe heten ze ook alweer >special forces > goed dat ik dat gekeken heb, daar heb ik nog wat aan toch …maar gewoon op de pijnlijke plek goed insmeren >dat heeft goed gedaan .

Je zou bijna niet meer op vakantie gaan 😂,de pijn zal altijd wel blijven , soms heb ik even geluk . Een paar uurtjes 🥰en dan gaat mijn wormpje weer verder door mijn lichaam , eerst was het altijd de nek en nu zit het in mijn lies te plagen , wat zal de volgende zijn > meestal zeg ik wel dat het goed gaat, wat moet de andere er tegen doen > niks > dus sst 🤐 ik wil ook niet altijd maar zeuren ,doe ikke, als ik 100 ben ..

Positief blijven en met vallen en op staan komen we er wel,> na de vakantie even opletten wat ik eet > kijken of dan de pijn minder word , ja ik weet wel wat niet mag >maar ja dat is allemaal zo lekker >eeerst daar van afkicken 🤪😂komt wel goed …


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Logeren bij Joep 🐇🐇🐰

 Joep, Weten jullie het nog ,dat Joep bij ons kwam logeren , met hekwerk en al > nou nu gaan we gewoon bij Joep zelf logeren en wat een r...