vrijdag 6 september 2024

Logeren bij Joep πŸ‡πŸ‡πŸ°

 Joep,

Weten jullie het nog ,dat Joep bij ons kwam logeren , met hekwerk en al > nou nu gaan we gewoon bij Joep zelf logeren en wat een rust is dat >gewoon weg relax…we zijn beste maatjes..

We hebben ons eerste weekend al er op zitten ,maar nu zijn we er een week .

Eerst ik alleen ( manlief moet gewoon werken ,maar a.s dinsdag heeft hij een hele dag vrij , zul je zien gaat het regenen ) komt vanmiddag als hij zijn werk af heeft.

Toch wel super gezellig als hij er ook bij is, er staan twee fietsen tot beschikking en we kunnen hier lekker wandelen .\

Nu wilde ik vanmorgen gaan wandelen, maar ik was wat aan de late kant >gaat me daar toch regenen , kwam met bakken uit de lucht , dus ik mijn man appen >was het daar nog droog >gek toch? 

Ook wel leuk om even weer van mijn af te typen , hebben jullie weer wat moois te lezen , ook over Joep 

Kom ik er vanochtend pas achter , dat onder zijn hok gewoon een lade in zit die je naar voren trekt , πŸ™ˆπŸ™ˆπŸ™ˆπŸ˜‚pfff en ik de vorige x πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ ingewikkeld de dropjes weghaalde en het hooi er in deed en met keukenpapier (heel onhandig ,haar plasjes schoon maakte , hihi >gaat er een wereld voor me open >dit is gewoon een makkie . Ik weet nog wel dat ik de vorige x de knipjes naar rechts draaide ,maar er geen beweging in kreeg ,whahaha en vanmorgen dacht ik> het moet open kunnen , anders zitten er toch geen knipjes op ,, miss schuiven >ja hoe >weet ik ook niet meer >maar het is gewoon een la die je schuiven >hoe gaaf ……nu πŸ˜¬πŸ˜‚πŸ€­

Gisteravond had Joep ook even gekheid , dan springt ze op de bank en holt over me heen (schrik ) en vervolgens klimt ze op de rugleuning 🀭zit ze vlak achter je met haar grote ogen naar me te kijken en te kriebelen in mijn nek en vervolgens zit ze weer naast me >en dan ben ik de helft van de avond weer aan het aaien tot ik zeg , nu klaar …en even niet reageer , gaat ze op haar plekje zitten .

πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ° ik had net toch de krant op de bank en wat dachten jullie , Joep moet daar zitten  en hups ligt op de grond πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ zal wel denken dit is mijn plek >om te gieren .

Hm volgens mij komt de zon er voorzichtig door te komen ,23 graden mooi temperatuur om te beginnen , vandaag zou het nog warmer worden ,bbn\



Tot de volgende babbels  

Liefs,

Alice en 🐰 Joep 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Logeren bij Joep πŸ‡πŸ‡πŸ°

 Joep, Weten jullie het nog ,dat Joep bij ons kwam logeren , met hekwerk en al > nou nu gaan we gewoon bij Joep zelf logeren en wat een r...