Slapen in dierentuin Amersfoort.

 




Het was een geweldige ervaring om in een dierentuin te slapen ,tussen de dino’s 


Bij aankomst dachten ….we zijn de enigste volwassen, maar het waren er gelukkig  meer , dekoffers werden naar de tenten gebracht en wij liepen met zijn allen achter een Ranger aan  dwars door de  dierentuin, naar het achter verblijf😂


We mochten zelf een tent uit zoeken , omdat Eefje vaak er uit moest , sliepen we tegen over de toiletten ,dat was wel fijn, vooral met die regen, er was wc en een klein water bakje om je handen te wassen.


Daarna verzamelen onder een open tent , koffie ,thee, fristi  e.d was er allemaal , we begonnen met een klein cupcake >jammie hoor ,daar na allerlei soorten fris en zakjes chips >ach ja >heb alles los gelaten <


Weer verzamelen, we gingen naar het dino bos , ervoor,moesten we allerlei oefening doen , man o man >hoofd.schouder knie en teen 😂😂rennen op de plaats en bukken >want de dino’s konden nogal eens achter je aankomen .


Het was er glibberig en nat , kwamen een paar druppels regen en weer weg , door een donker hol heen , ik hoop dat die jongen het nietgefilmd heeft 🤪🙈😂ik kwam als laatst uit het hol en en voor me was stoom , dus ik. Uch  uch , kijk ik vol op in de camera 🙈🤭


Moesten we voor tekenen hè,…bij de aanmelding  , was een camera man en een fotograaf > die heeft nog mooie foto van ons twee voor de tent gemaakt .


In het dino bos was een ei weg , op de beelden was te zien , wie dat gedaan had , een profresso , die kinderen zo leuk , we gaan die in elkaar slaan >zei het jongentje met een grote mond >maar met het gebrul naar zijn moederende > ik vind het toch beetje eng 😂


Na wat wandelen , kwamen we aan bij de professor ze had het ei in een kweekmachinegestopt , dan kreeg ze meer eieren > maarde ranger deed deden open en stopte haar er in ( die reacties van de kinderen was zo mooi, gingen helemaal er in mee met hetverhaal ) ,het ei is er weer uit en professor is klein geworden en zit vast in een kistje 😂


18.00 tijd voor bbq > alles was al klaar> hm >minder >vega vlees, de hamburger ging nog wel, ik > heb liever echt vlees 😊fruit was jammie en de aardappels in schil ook ..


Tot zeven uur nog wat drinken en dan richting kampvuur, mochten ze allemaal marshmallows op g]het vuur doen, haha de ene had de stok al in de brand , de andere zwart en ik dacht.  Tis goed ik eet ze zo wel op , weer wat gedronken en richting camping gegaan >weer koffie entree en limonade > 22 uurbedtijd 


Zoals je zag ( 🤔 foto ontbreekt ) een maskertje gedaan van een giraffe > lekte zo erg en ik had helemaal handdoek vergeten 🙈🙈🙈🙈dus met zakdoekjes afdrogen ,moest tien minuten,  maar we moesten zo lachen , werd maar vijf of zo ..daarna slapen en half zeven was ik alweer wakker 










Kwart voor zeven aan kleden en zeven uur waren we allemaal verzameld >weer naar de plek van de dino’s en ja hoor, ochtend gymnastiek , zouden we nog over een hangende boom heen moeten, we dachten dat doen we niet >gauw weer teruggelopen >moest ook nodig naar de bloempot > w.c 


Kwart voor acht allemaal aan het ontbijt, pff broodje mee genomen >net op gegeten, was zoveel > uitrijkaart gekregen en we mochten heerlijk in dwergen de dierentuin bekijken , alle dieren waren binnen , maar het waren twee prachtige dagen , binnenkort krijgen we de foto’s nog op gestuurd per mail ,miss het filmpje ook 🙈😂


Eefje heeft nog een aandenken mee genomen >pen >vlinder oorbelletjes >ik niks >veels te duur allemaal >ik wilde een hangaap > pfff bijna 38 euro , 


We hebben een mooie drankfles >uiteraard met een dino , 🦖, < kan koud en warm in > dekbed overtrek en sloop mochten we ook meenemen.ach ja als ooitkleinkind komt logeren 🤭, miss kan Joep er ook onder

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane