Dag 44

 Pff …voelde me vandaag niet zo lekker! ,buikpijn,misselijk ,moe ..

Het begon gisteravond al , we hebben courgettes uit de oven gegeten en na een mini amandel magnumpje en later nog eentje pink >zou dat het zijn geweest , of toch die ene courgette >van buiten zag het er mooi uit, maar binnen in , was het verkleurd 😬toch opgegeten. 

En alles ging goed tot ik tegen half tien, mijn buik voelde en misselijk werd , brok in mijn keel had , die er niet uit ging …was ook moe >dus op tijd naar bed 

Ondanks dat ik me niet lekker voelde , ben ik toch wezen wandelen , later op.de middag zakte het weer en had ik zin in koffie! 

Kijk> 





Lekker wezen wandelen in ons park, ga ik vaker doen> heerlijk is het er …en ja al die gymtoestellen , heb ik gedaan! 😂😂😂in gedachten natuurlijk! Had er totaal geen puf in om…dat te doen.

Morgen met een omweg naar de winkel wandelen , Workout om mijn spierballen te kweken ,met al die boodschappen weer terug mee te nemen , ‘s morgens naar appie en ‘s middags naar dirkie 😊



Ik ga er maar weer van door…lust nu ook wel mijn tweede kopje koffie en nog een liter water drinken , 2 stuks fruit heb ik gehad , fijne dag/avond 

Liefs,

Alice🌳🍀

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane

Slapen in dierentuin Amersfoort.