Challenger >uitdaging πŸ™ˆ 50 dagen tot de zomer > nu nog 45 dagen

 Je zult je afvragen , wie bedenkt er zo iets>  dochter lief kwam er mee aan zetten ,waar ze het vandaan heeft weet ik niet.

Afijn 50 dagen >drie uitdagingen en dat dan ook doen > willen jullie de mijne weten?  πŸ˜‚ vast wel > nou komen ze hoor> 

& 2 stukken fruit 

& 2 liter water

& 30 minuten wandelen 

Zo gezegd zo gedaan.> denk je haha 😜 

Zondagochtend dacht ik nog …pff straks wandelen > op dat moment .

Had ik eerlijk gezegd helemaal geen zin…maar nu werd ik in de gaten gehouden πŸ™ˆ door onze dochter , omdat we allebeide een applewatch hebben en een beweging app >

Kunnen we elkaar mooi in de gaten houden 
, zoals vandaag heb ik mijn groene ring al vol.

Ik ben al een stuk gezonder bezig , ik drink altijd al wel water , maar vergat nog weleens het fruit ,nu eet ik ook nog eens twee stukken fruit per dag > vind. 1 x per dag ook wel  goed , afijn ik heb dat nu eeenmaal gezegd , dus nu moet ik het wel nakomen.

En ik wandel …tot nu toe, nog iedere dag een half uur …soms iets langer , natuurlijk merkte ik dat gisteren wel aan mijn lijf > elke x zit dat wormpje van mij ergens anders in mijn lichaam, tegenwoordig zit het nu in mijn linker heup, soms in mijn lies >dan ben ik te snel ,of maak een uitglijder of ik verdraai me >nou dan is wandelen niet zo fijn, maar zolang ik nog kan praten kan ik lopen ,ook met pijn > en toch zoals met de heup , als je dan verder gaat ebt de pijn wel weg  na het bovenbeen en dan is het weg >dus? Ik dacht …misss is het wel goed dat ik nu elke dag wandel….

Morgen ga ik maar wat vroeger > ( zeg ik nu he  haha ) tegen negen uur ,ben ik er om half tien weer ,kopje koffie en fruit en dan aan de poets en dan ‘s middags lekker freubelen of in de zon bakken >als die er is 

Morgen alweer dag 44 >ik tel andersom >vast wel gemerkt toch? Neem mijn iPad mee op vakantie, dan kan ik het trouw bijhouden > kuch kuch >als ik wifi heb 


Tot morgen πŸ€ͺ



Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis πŸ₯°

Vada Toscane

Slapen in dierentuin Amersfoort.